Kuruluşlara değer katan çalışanlar için aidiyet duygularını pekiştiren ve kendilerini değerli hissetmeleri için kullanılan en önemli unsurlardan bir tanesidir.
Kişisel gelişim programlarımızda; Her yaş gurubundan, her profilden ve her meslekten olan katılımcılarımıza özel tasarlanan eğitimlerimizi konusunda uzman yönetim danışmanlarımız tarafından hazırlıyor ve sunuyoruz.
Eğitimlerden önce katılımcı profillerine göre sektörünüze özel vaka çalışmaları hazırlıyor ve eğitimin akışına ve içeriğine göre bazen grup çalışamalrı bazende eğlenceli oyunlar ile mesajlıyoruz..
Çeşitli testlerle profil ve yetkinlik ölçümleri yapıyor, eğitim sonunda bunları sizlere rapor halinde sunuyoruz.
Eğlenerek öğrenmeyi hedeflediğimiz eğitimlerimizin tamamında uygulamaya dönük ve günümüz değişimine uygun yenilikçi atöyle çalışması ortamı oluşturuyoruz.
Başarı Sağlamak İçin Pozitif Düşünce |
İş Hayatında Hikayeleştirme |
Beden Dilinin Etkin Kullanımı |
Bireysel Kalite ile Üstün Hizmet Geliştirme |
Call Center - Zor Şartlarda Etkili İletişim |
Çatışma Yönetimi |
Duygusal Zeka – EQ |
Eğiticinin Eğitimi - Uygulamalı Sunum Teknikleri |
Empatik İletişim |
Etkili İletişim Becerilerini Geliştirme |
Etkili İnsanların Alışkanlıkları |
Güvenlik Görevlileri İçin Davranış Geliştirme |
Hızlı Okuma Teknikleri |
İletişim Kültürü |
Kurum İçi İletişim |
Şirket Kültürü |
Müşteri ile Yaazılı İletişim Teknikleri |
Müşteri Memnuniyetinin Oluşturulması |
Müzakere Tekniklerinin Geliştirilmesi |
Öğrenmeyi Öğrenmek |
Profesyonel ve Sosyal Yaşamda Kişisel İmaj |
Proje Ekipleri İçin Proje Yönetimi (Soft Skill) |
Proje Yönetimi ve Proje Değerlendirme |
Psiko-drama Yöntemi ile Takım Ruhu Oluşturma |
Stres Yönetimi |
Telefonda Etkili İletişim ve Hizmet Kalitesi Artırma Teknikleri |
Telefonla İletişim ve Randevu Alma Teknikleri |
Toplantı Yönetimi |
Üst Düzey Yönetici Asistanları İçin Etkili Toplantı Yönetimi ve Raportörlüğü |
Üst Düzey Yönetici Asistanlığı |
Yazışma, Raporlama ve Dosyalama Teknikleri |
Zaman ve Yaşam Yönetimi |
Zor Durumlar ve İnsanlarla Başa Çıkma |
Farkındalık Zamanı (Zaman Yönetimi) |
İletişimde Farkındalık |
Farkındalığın Farkı |